Powered By Blogger

20. velj 2015.

Classic LOTD

Kada na google utipkate classic makeup naći ćete bezbroj look-ova s crvenim ružem i lagano našminkane oči;decentno sjenilo i tuš.
Ima više verzija takvog look-a ali sve je to nalik jedan drugome.
Apsolutno uvijek nosiv look,bilo za dnevni ili večernji makeup i bez obzira koja prigoda.
Iako moram reći da osobno ne marim za pravila iz časopisa,tj nosim boje i stil zavisno o raspoloženju i inspiraciji.
Odlučila sam se danas za jedan takav classic makeup.

Prvo na licu stavim podlogu Terra Naturi od vanilije i bijelog čaja za matirajući efekt te puder Manhattan Powder Mat makeup.
Nakon toga obrve popunim,počešljam uz pomoć she 02 olovke za obrve.
Na jagodicu prsta nanesem malo Balea vazelina i to natapkam i razmažem po kapku.
Uz unutarnji dio kapka stavila sam sjenilo Max Factor Burn Bark.
Također sam to sjenilo stavila i na vanjski dio kapka blendajući malo poviše pregiba.
 Na sredini kapka nije bilo sjenila i tu sam stavila Essence highlighter 01 summer glow.Taj sjaj od highlightera sam stavila i poviše pregiba oka.


Slika proizvoda i swatch su preuzeti s interneta.
Na gornji kapak sam stavila tanku crtu tuša Eveline Celebrities crne boje.

Na donji kapak uz trepavice sam povukla crtu s-he 001 olovku za usne koja je tople smeđe boje.


 
Uz to još sam koristila zlatni pigment iz Coastal Scents-a,pigment sam nanijela na donji dio  kapka na unutarnjem kraju oka te i na vanjskom kraju oka,ostavljajući sredinu bez zlatnog pigmenta,da se ipak vidi malo smeđe olovke.
 Ovo je pigment iz Coastal Scentsa zove se Metallic Rustic Gold.
Dobila sam uzorak ovog pigmenta kao dar uz kupljenu palettu Shimmer 88.
Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black.
Na usnama je olovka za usne Essence Femme Fatale te ruž Bourjois Rouge Edition 12 hours 34 Cherry my cherie.
* slika preuzeta s interneta

 Na lice je za kraj nanesen Essence fiksator All about mat.

Nadam se da vam se svidjelo i veliki pozdrav do idućeg posta! :*
 

Nema komentara:

Objavi komentar