Powered By Blogger

13. velj 2015.

Brzinski Jordana look

Haj ! Evo jedna brzinska kombinacija dvaju Jordana sjenila :

  Ljubičasto sjenilo je Jordana Loose eyeshadow 02 Gemstone,a žuto sjenilo je Jordana Color Effects Bright Eyeshadow 04 Yellow.
Oboje možete nabaviti na BeautyJoint.com 


Prvo sam stavila Balea vazelin te prema vanjskom dijelu kapka stavila ljubičasto sjenilo koje sam blendala i poviše pregiba do malo ispod obrva.
Prema unutarnjem dijelu kapka je Jordana žuto sjenilo koje je također i na donjem kapku.
Na gornjem kapku je tuš za oči Eveline Celebrities.
Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black koju u zadnje vrijeme koristim.
Na usnama je Golden Rose Classic lipstick 253.
Obrve : She olovka za obrve 02
Lice:krema Terra Naturi te puder Manhattan Powder Mat,Golden Rose bronzer te Essence fiksator All about mat.




 Nadam se vam se sviđa:) pozz

Broj komentara: 6:

  1. prekrasno, prelijepa si...:)
    nego...kako uspijevas blendati preko vazelina? Ne mogu vjerovati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti <3 jagodicom prsta samo taknem vazelin i to natapkam po cijelom kapku lagano, tek toliko da mi sjenilo odmah prijanja, a kapak nije masan ni ljepljiv pa sjenilo možeš blendati,zato treba samo malo pripaziti pri stavljanju vazelina, nakon nekog vremena to već radim automatski :-) Hvala ti još jednom :-* :-*

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepe oči imaš :) I makeup lajkam. Prvi put čujem za stavljanje vazelina na kapak, koji je točan razlog?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala :)) davno sam pročitala da je Marilyn Monroe i glumice iz tog doba znale koristiti vazelin u tankom sloju i po licu,jer je činio kožu mekšom, sigurno ga neću koristiti tako i nemam nista protiv podloge za sjenila npr essence eye base ali uvidjela sam da mi je super ko baza za sjenilo samo paziš da ga naneses malo,traje mi dugo,a svega 10 kn me došao (balein) i apsolutno ne šteti koži,vazelin sam koristila u različite svrhe npr pomaže ako imaš suhu kožu na laktu, ili ako ti je gruba koža na koljenima,, a ima i piling za lice (koji je meni super ) gdje se vazelin koristi ; pomiješaj žličicu šećera, malo meda i vazelina, dobiješ gustu smjesu, lice prvo umijes vodom te onda tu smjesu trljas po licu,radi ti piling i onda isperes vodom :)meni je super

    OdgovoriIzbriši
  5. http://www.sminkerica.com/kozmetika/sva-lica-vazelina/ :)

    OdgovoriIzbriši