Powered By Blogger

13. sij 2015.

Playing with warm tones

Pozdrav!Danas sam koristila sjenila iz Coastal Scents warm palette,objasniti ću postupak te se nadam da će vam se svidjeti look . :)
Prvo ću staviti par slika look-a pa ako vam se sviđa nastavite čitati jer sljedi postupak.



 Koristila sam sjenila ovim redosljedom:
 Na oči sam stavila Balea vazelin da mi sjenila duže stoje i bolje prijanjaju na kapak.
Poviše pregiba oka sam nanjela nijansu broj 1( svijetlo smeđa) i blendala je,a zatim sam odmah uz pregib oka stavila nijansu broj 2( kao brončana shimmer) i blendala uzduž pregiba oka te stapala te dvije nijanse broj 1 i 2.
Na gornji kapak sam prvo kistom stavila Balea korektor te potom nanjela sjenilo broj 3( svijetla boja breskve).
Sjenilo broj 3 sam stavila i na donji kapak.
Potom sam na gornji kapak stavila Oriflame-ov tuš u gelu,a na donji kapak sam nanjela smeđu she olovku 001 koja je zapravo za usne,a meni je sad poslužila za oči.
Potom sam malim kistom na donji kapak još stavila sjenilo broj 2 ( brončanu shimmer boju) .
Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black,a odmah uz obrve sam nanjela bijelo mat sjenilo da istaknem oblik obrva .
Ispod očiju sam spužvicom natapkala Bourjois korektor Healty Mix koji mi lijepo posvijetli područje ispod očiju te odmah dobijem svježiji i odmoran izgled očiju.
Olovka za obrve je She o2.
Na usnama je puno manje posla :P
Nanjela sam dvije She olovke za usne.

Prvo sam usne obrubila olovkom boje šljive 003,tankom i laganom crtom te potom preko tog obruba nanjela she olovku 002 koje je neka breskvasta nude nijansa,sviđa mi se kombinacija tih dviju boja.
Olovku 002 sam potom nanjela na cijele usne te na to stavila Rosal LipBalm Coral Candy.
Na usne sam na kraju samo lagano natapkala essence all about mat tako da mi je malo posvijetlilo nijansu ovog lipbalm-a ali je boja bila više matirana i duže mi je stala na usnama.


 Htjela bih reći da obrve njegujem ricinusovim uljem koje ima kupiti u ljekarnama( u malim plastičnim bočicama).Na svaku obrvu prije spavanja stavim kap tog ulja i razmažem.
Ponekad stavim i na trepavice.
Cijena mu je otprilike od 10-15 kuna,kako u kojoj ljekarni.
Uglavnom ako bi htjele malo ojačati i nahraniti dlaku;ricinusovo ulje je meni super.
Također to ulje pomješano s maslinovim može biti super kao maska za kosu . :)

 Na dnevnom svijetlu:
Nadam se da vam se svidjela ova kombinacija boja :)
Lijepi pozdrav!

Nema komentara:

Objavi komentar