Powered By Blogger

21. sij 2015.

Sunset

Nadam se da volite zalaske sunca i prekrasne boje koje vidimo u tom prizoru.
Takve boje su mi današnja inspiracija te se nadam da će vam se svidjeti look :)

U ovom look-u korištena sjenila iz Coastal Scents Shimmer88 palete i također iz njihove Warm palete sjenila.Ovo su korištene boje:
 Počela sam tako da sam na unutarnji kut oka nanjela bijelo shimmer sjenilo(1)  te na kraj i početak gornjeg kapka stavila sjenilo iz warm palete(2) ,te također tu boju(2) i malo poviše pregiba na tim mjestima.
Sredinu gornjeg kapka sam ostavila praznu tj. trenutno bez sjenila.
Prije blendanja sam stavila medicinski selotejp sa okomite strane očiju,dokle sam htjela blendati.
Na taj način ste precizniji i ima manje ''nereda'',a poslje taj selotejp lako uklonite te ne radi nikakvu štetu na vašoj koži.
 Ima ga kupiti u ljekarnama,u dm-u ,ma ja mislim svugdje :)
Poviše pregiba sve sam blendala sjenilom narančaste boje iz coastal shimmer palete(3).
 Ispod obrva sam nanjela bijelo shimmer sjenilo(1).

Na sredinu gornjeg kapka(koja je bila bez sjenila) stavila sam prvo malo korektora te potom intezivno žuto shimmer sjenilo (3).
Oči sam obrubila Eveline tušem za oči te crtu povukla prema van.
Na donjem kapku,ispod crte tuša,malim kistom sam nanjela sjenilo br 2 iz Warm palete.
Nakon toga sam stavila maskaru Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black,a dok se maskara sušila ispod očiju sam stavila Bourjois Healty mix korektora da posvijetli to područje i da dobijem ''svježi'' izgled.
Na unutarnji dio oka sam stavila crnu Max Factor olovku za oči.
Za efikasniji izgled koristila sam Winx umjetne trepavice.







Na licu imam:puder Manhattan Powder Mat,Essence All about mat fiksator te Golden Rose bronzer.



Usne su obrubljene she olovkom 02 koju sam nanjela na cijele usne ,a ne samo obrub .
Koristila sam Oriflame ruž iz linije Pure Color,boja Soft Caramel .
Na obrvama je olovka she o2;olovka za obrve.




 Nadam se da vam se svidio look te puno pozdrava do idućeg posta! :))


2 komentara: