Powered By Blogger

4. sij 2015.

Sleek Storm I-Divine & Jordana eyeshadow

Sleek Storm paletu sam uzela na www.pinkpanda.hr/.

U ovom look-u sam koristila dva sjenila iz te palete.
Prije svega,za početak,volim na oči staviti Balea vazelin tako da sjenilo mi duže stoji na očima,a i boje izgledaju više pigmentirano.
Taj vazelin sam kupila u dm-a i mislim da mu je cijena bila oko 10 kuna.
Odlično mi posluži kao baza za sjenilo ,a i u druge svrhe.
Ponekad kao bazu za oci stavim malo korektora.
Ove dvije boje sam koristila ,te Sleek-ove palete su super pigmentirane,zasad imam dvije ali kako je krenulo mislim da ću ih s vremenom sve nabaviti. Šta mogu kad stvarno volim sjenila :)
Ovo je slikano na dnevnom svjetlu.
Prvo sam stavila ovu ''prljavo'' rozu boju na početak gornjeg kapka te sam do nje stavila malo ove plave nijanse koju sam označila na slici od Sleek Storm palete.
Zatim sam nanosila plavo Jordana sjenilo.



Jordana sjenilo sam kupila na https://beautyjoint.com/,njega sam stavila do plavog sjenila iz Sleek palete te blendala po cijelom gornjem kapku.
Na to plavo sjenilo sam stavila svjetlo lila sjenilo iz warm palete coastal scents-a tako da posvjetlim tu intezivno plavu boju.

Ispod donjeg kapka sam stavila sivu essence olovku,a takodjer sam je stavila i na gornji kapak.

( Essence 2 in 1 kajal pencil-Flirty&Hip)
Na gornji kapak sam uz unutarnji rub oka stavila bijelo shimmer sjenilo da posvjetlim kut oka i otvorim pogled.
Koristila sam Deborah tuš za oči na gornjem kapku ,maskaru Bourjois Volume 1 Seconde te nakon šta se to dobro osušilo stavila sam umjetne trepavice.
http://www.lightinthebox.com/Fashion-Lashes---30-Pairs-Long--Dramatic-Blunt-Cut-False-Eyelashes-FX-JJM050-_p55845.html
Ovdje sam nabavila 30 pari trepavica ,sve su različite ,definitivno nisu od prave dlake,nisu parcijalne nego u kompletu pa kako tko voli,ali meni odlično izgledaju i posluže.
Wink umjetne trepavice mozete nabaviti od mnogo sellera,samo upišete Wink false lashes na google :)
Ako vi prođete još bolje i jeftinije onda super. :))



Na usnama imam ruž Oriflame Pure Color Silver Pink,nemam sjajilo ,ovi sjaj koji vidite je od ruža koji je kremast i izgleda nekako svilenkasto na usnama.Cijene se ne sjećam ali mislim da je prava sitnica (od 15 do 30 kn).

Eto to bi bilo to za danas ,nadam se da vam se svidio look ili neki proizvod koji sam navela.
Puno pozdrava do iduceg sminkeraja ;) :))

Nema komentara:

Objavi komentar