Powered By Blogger

2. sij 2015.

Warm tones & Extreme Sparkle eyeliner

Tonovi s kojima je najlakse kombinirati makeup su definitivno zemljani tonovi,tople smedje nijanse,lijepo izgledaju na kozi te uvijek moram imati jednu takvu paletu sjenila.
Zasada koristim http://www.coastalscents.com/pl-014.html

Ovim redosljedom sam nanosila sjenila,prvo sam na cijeli gornji kapak stavila boju pod broj 1.
Boja je slicna boji koze,sama po sebi nije upecatljiva ,prava puderasto roza boja.
Nju sam stavila kao bazu zatim sam stavila sjenilo pod broj 2 ,takodjer mat boja ,tamnosmeda te daje ton na cokoladno smedju.
Nisam strucnjak za boje stoga se ispricavam ako nisam rekla pravilan naziv za neku boju ali nastojim opisati najbolje sto mogu,onako,laičkim rijecima :)
Dakle,sjenilo broj 2 sam stavila takodjer na gornji kapak,pazite da nije preblizu obrvama ,zavisi kakav izgled zelite ali tik ispod obrva je uvijek pozeljno ostaviti ''malo prostora'' ili bijelog(svijetlog) sjenila tako da istaknete oblik obrva i luk ,a i na taj nacin oblikujete cijelo oko.
Takodjer sam stavila malo te smedje( br 2) na donji kapak odmah uz oko ,ako vam slucajno poleti višak sjenila pa dobijete izgled kao da imate podocnjake uvijek mozete visak pokupiti stapicem za usi ili za ''svjeziji'' izgled ispod ociju spuzvicom natapkam malo Bourjois healty mix korektora te i na taj nacin pokupim visak sjenila (ako ga ima).

Na vanjski rub gornjeg kapka sam stavila crno mat sjenilo pod brojem 3 koje sam takodjer blendala uz rub oka.

Crno mat sjenilo sam stavila s ovim kistom( treci po redu od gore).

Ove mini kistice sam kupila na ebayu:http://www.ebay.com/itm/361026672932?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Jedan je za usne ,jedan za obrve ,a dva su namjenjena za oci,cijena je 1.13 $ bez postarine i jako su brzo dosli:)
Na kraju sam stavila Oriflameov tus u gelu tj na gornji i donji kapak te povise crnog tusa stavila sam zlatni eyeliner od Golden Rose-a koji se nalazi i na donjem kapku takodjer ,odmah uz crtu tusa.
Maskaru sam koristila Bourjois Volume 1 Seconde Maskara Ultra Black(dobila sam je na poklon i ugodno sam iznenadjena,sigurno cu je opet ponekad kupiti ,samo jos da se naviknem na divovsku cetkicu :P )


Dakle,eyeliner koji sam koristila je ovaj žuti tj zlatni na kraju reda,Golden Rose Extreme Sparkle eyeliner.
Golden Rose kozmetika mi je super,spoj je dobre,kvalitetne kozmetike za malu cijenu tako da kad god vidim njihov štand nemogu odoljeti da ne pogledam( i kupim),iako uvijek razmisljam '' dosta kupovine,imam svega'' ili ''necu uzimati dok ne potrosim sta imam'' ali te objektivne teorije ipak ne pobjede na kraju:))Znate i same kad kupujete odjecu,cipele,torbicu.. hehe . ;)




 Ovdje na usnama nemam nista osim mozda tanku crtu  nude olovke koja se vec dobrim dijelom obrisala posto sam se slikala u toku dana (nakon sta se malo pojelo i popilo ,iskreno receno . ;) )
Za ovi look bi lijepo pristajalo nude sjajilo,a za vecernji izlazak crveni ruz boje vina npr. :)
To je moje misljenje i ukus po pitanju makeupa,pa eto tko voli-nek izvoli .


Evo za kraj ideja za noktice uz ovaj makeup :P
Nadam se da vam se svidjelo ,pozz svim pozitivnim sminkoljubcima :)

Nema komentara:

Objavi komentar