Powered By Blogger

8. sij 2015.

Pure Luxe Beach Party

Pozdrav drage moje! 
Danas ću u postu pokazati look sa sjenilom Beach Party iz Pure Luxe kozmetike.
Neznam da li ste ikad posjetili http://www.pureluxecosmetics.com/Home_Page.html .
Ako niste ,sigurno nećete zažaliti da pretražite tu stranicu.
Vlasnica je Christina Kocher
Žena kojoj su dosadila obećanja raznih kozmetičkih proizvoda.,reklame koje prikažu da ćete korištenjem njihovih proizvoda izgledati kao model itd.
Kao velik ljubitelj makeup-a odlučila je uložiti u vlastiti biznis i kreirati svoj makeup,raditi sjenila,kombinirati boje itd.
Nijedan proizvod nije testiran na životinjama.
Imam dosad sigurno 20-ak sjenila Pure Luxe kozmetike i za mene su stvarno posebna.
Evo par Pure Luxe sjenila :





    Ovo je samo mali dio Pure Luxe sjenila,htjela sam vam pokazati kakvih prekrasnih boja ima. 
Sjenila su pigmentirana i praškasta tako da obavezno stavim primer na oči da mi šta više boje ostane.
Nema paleta pa da imate na njoj pola sjenila/boja koja vam se ne svidjaju ili nećete koristiti.
Ovdje možete sami odabrati točno ono što je vaš stil.
Uzimanjem sjenila koja vam se sviđaju sami kreirate svoju paletu.
Sjenilo dobijete u maloj plastičnoj posudi,a svako od ovih sjenila je savršeno opisano na stranici,a mnogi imaju i swatceve tako da točno vidite što kupujete.
1 posudica sjenila dodje oko 1-1,5$ ,kako koje sjenilo,a što se tiče poštarine; ona zavisi o narudžbi.

 .01 - $9.99  $7.00
 $10.00 - $49.99  $9.00
 $50.00 - $99.99  $14.00
 $100 +  Will have to ship via Express at a higher ship rate.  Price will be determined after weighing.
    Znači ako naručite proizvode do cifre 9.99$ poštarina vam je 7$,
a od 10$-49.99$ narudžbe poštarina vam je 9$ itd.Kako piše u ovoj tabeli.
Jedini minus je šta sporije dolaze nego inače kad naručim kozmetiku iz inozemstva ali kako sam prezadovoljna sjenilima ipak bi ponovo tu naručivala jer se isplati čekati.
Danas sam koristila Beach Party sjenilo.

Povukla sam crtu tuša u gelu iz Oriflame-a koju sam blendala malim kosim kistom prema gori tako da mi se poveže s sjenilom.Bitno je da je tuš u gelu jer njega možete lijepo blendati i razmazati,ublažiti nijansu itd dok onaj u flomasteru se začas osuši i s njim nebi ovo mogla postići.
 Na očima je maskara Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black,a na donjem kapku crta sive shimmer olovke iz Oriflame-a.
 Na obrvama je she olovka za obrve 02 s njom malo popunim oblik i počešljam.
Na usnama je Oriflame-ov ruž Pure Color Warm Fuchsia.


Eto drage moje dame,nadam se da vam se svidjelo  i lijepi pozz :)
Follow my blog with Bloglovin

Nema komentara:

Objavi komentar