Powered By Blogger

16. sij 2015.

Grey-Black-White

Hello ladies! :) Današnji LOTD je u sivo-crno-bijeloj boji na očima.

 Možete imati svaki dan iste boje na očima ali različito raspoređene će davati drukčiji izgled.
Također i boja ruža može davati drukčiji izgled na cijelokupni look koji ste napravile pa se nekad i isplati malo pretrpjeti gnjavažu ,obrisati ruž kozmetičkom maramicom ,staviti drugi ruž,drugu boju i tako sve dok si ne kažete;e ovo je bingo! ;)
Neznam kako vi zamišljate koji bi ruž bio idealan za ovaj make-up na očima ali prikazati ću prvi koji sam probala i drugi koji sam odabrala jer mi je to bio onaj ''bingo'' osjećaj koji sam spomenula.
Slijedi slike s prvim odabirom ruža,a to je Oriflame-ov ''Warm Fuchsia''.

Eto vidite kako je izgledalo s ovim ružem,a kako nisam bila u žurbi odlučila sam ipak isprobati ovaj look s drugim ružem,a to je Beauty UK ''Son of a Peach''.



Neznam kako bi ste se složili s tim ali za moj ukus ovaj(Beauty UK) ruž mi je dao puno bolji look nego Oriflame-ov,a samo sam-promjenila boju ruža na usnama.
Također na usnama imam Lancome Juicy Tubes sjajilo (naneseno samo na Beauty UK ruž,ne na Oriflame-ov).
Redosljed nanošenja sjenila je ovakav:

Sjenilo pod brojem 1 je svijetlo siva-srebrna shimmer boja koju sam blendala poviše pregiba oka,potom sam na nju lagano stavljala sjenilo broj 2 (crna boja) ,obavezno ako na kistu ima viška sjenila prvo to otpuhnite,otresite(kako god) prije nego počnete nanositi sjenilo jer kod tako jake i tamne boje teško bi ste otklonili višak boje na kapku.
Dakle bolje polako pa sigurno lagano blendati počevši od vanjskog kuta (poviše pregiba) prema unutarnjem tako da vam na taj način jača boja bude na vanjskom kutu oka i posvjetljava se prema unutarnjem(na taj način ne zatvorite oko i dobijete lijep oblik).
Na samom gornjem kapku malim kistom ili standardnim spužvastim aplikatorom(koji dobijete inače uz sjenilo i paletu)nanosite bijelo mat sjenilo.
U ovoj paleti je to izrazito sniježno bijela boja.
Na gornji kapak sam stavila Oriflameov tuš u gelu,a
na donji sam prvo nanjela sjenilo broj 1 svijetlo sivo te potom stavila Oriflame-ovu olovku za oči Very me-I love blue (modre boje) te povlačila crtu uzduž donjeg kapka prema van ,prateći oblik nanešenog sjenila ali nisam spajala tu modru crtu sa sjenilom već ostavila prostor između sjenila i modre olovke,a taj prazni prostor sam ispunila bijelom mat olovkom za oči.

(slikano na dnevnom svijetlu ,točnije,prženje na suncu :)) 
Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black.
Olovka za obrve je She 02.
Puder;Manhattan Powder Mat i Essence all about mat fiksator.
Lice sam osjenčala bronzerom iz Golden Rose kozmetike.


Nadam se da vam se svidjelo ,a ako nije;maybe next time hehe;) 
U svakom slučaju lijepi pozdrav! :)

Nema komentara:

Objavi komentar