Powered By Blogger

24. sij 2015.

Summer sunset

Kako sam inspirirana zalascima sunca;odlučila sam napraviti još jedan look na tu temu.Svaki zalazak je prekrasan ali ima nešto posebno u ljetnim zalascima sunca ili mi se to samo čini :P .
Nemogu biti objektivna jer je ljeto moje omiljeno godišnje doba.
Kao uvijek,ako vam se look sviđa samo pratite dalje tekst,slike i vidjeti ćete na koji način sam ga postigla.
Nakon šta sam nanjela kremu te puder Manhattan Powder Mat,olovkom She o2 sam popunila i oblikovala obrve.
Na kapke sam stavila Balea vazelin kao podlogu za sjenila.
Pazila sam pritom da ne mi kapak nije previše masan jer nebi bilo moguće sjenila blendati jer bi se odmah ''zalijepila'' za kapak.
Stoga vazelin treba samo lagano natapkati jagodicom prsta na kapak.

Prvo sam nanjela sjenilo boje breskve, iz Warm palete,poviše pregiba oka ali ne skroz do obrva.
Boje sam nanosila tako da sam ih nizala jednu ispod druge i tako sve prema kapku.
Ispod te boje breskve sam stavila narančastu boju i to essence pigment 07 safety first.
Sve sam to nanosila širim kistom za blendanje sjenila.Boju nanosite dok ne postignete željenu nijansu.
Ispod ove narančaste boje sam stavila žarko crveno sjenilo (1) iz Coastal Scents Shimmer 88 palete.
Pazila sam da se boje stapaju tj nadovezuju jedna na drugu ,da se ne vide grubi prijelazi.
Zato je super što postoje kistovi za makeup :)
Ispod žarko crvene sam stavila sjenilo broj 2 tj bordo crvena boja i tu sam šta se tiče gornjeg kapka došla do kraja tj do trepavica :)
Nanjela sam tuš Eveline,tanku crtu tuša te je povukla lagano prema van.
Na donji kapak sam stavila sjenilo broj 3 tj intezivnu  ljubičastu boju i malim kistom je vukla prema van da je spojim s bojama na gornjem kapku.
Za unutarnji dio oka sam koristila crvenu olovku za usne essence 10 femme fatale s kojom sam kasnije obrubila i usne.

Kako mi je dio ispod obrva ostao prazan to sam sačuvala za kraj te nanjela žuto shimmer sjenilo (4) sve do obrva te na taj način povezala tu žutu s onom početnom narančastom nijansom.


Kako sam spomenula,usne sam obrubila i obojila essence olovkom za usne 10 femme fatale crvene kričave boje te da malo smanjim intenzitet te jake boje ,par puta sam lagano natapkala kozmetičku maramicu na usne koja je pokupila ''višak'' te uz to spužvicom (za puder) pokupila malo essence all about mat fiksatora te to natapkala na usne.
Time sam dodatno posvijetlila i matirala boju na usnama.

 Maskara je 1 sloj Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black te kad se osušila maskara stavila sam Winx umjetne trepavice.

Nakon šta sam nanjela malo bronzera Golden Rose,za kraj sam širokim kistom stavila Essence all about mat fiksator po cijelom licu.
Imam mješoviti tip kože pa da su mi ti fiksatori obavezni ,pogotovo ovaj essence fiksator,jeftin a super drži i izgleda na licu.
Samo pazite pri količini jer želite mat izgled a ne izgled ''netko me prosuo brašnom'' . :P :))





Uz ovaj krasan zalazak želim vam lijepi pozdrav do mog idućeg posta :))

Nema komentara:

Objavi komentar