Powered By Blogger

9. velj 2015.

Blue purple idea

Ćao drage moje!Danas se bacam na prikazivanje novog LOTD-a,
postignutog sa Coastal Scents shimmer 88 paletom i to zanimljivih kombinacija boja pa pogledajte :

 ( klikom na sliku vidjeti ćete je uvećanu )


Na licu kao podloga je Terra Naturi od vanilije i bijelog čaja te
puder Manhattan Powder Mat.
Nakon toga obrve lagano popunim sa she olovkom za obrve 02.

Na kapke sam natapkala Balea vazelin kao podlogu za sjenila.
 Korištene su ove boje :


Na gornji kapak sam stavila sjenilo broj 1 ;intezivno plavu boju,potom sam na vanjskom kraju kapka stavila sjenilo broj 2.



Te dvije boje sam lagano blendala širim kistom malo poviše pregiba oka te potom poviše pregiba širokim kistom dodala i blendala sjenilo broj 3 ( ružičasta boja) .
Na gornjem kapku sam povukla crtu Eveline tuša te ove crte na sjenilu su napravljene također Eveline tušem.
Na donji kapak je nanešena olovka she lipliner 003 (olovka za usne) boja šljive .


Na područje podočnjaka nanešen je Bourjois Healty Mix korektor.
Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black.



 Na usnama je ruž Golden Rose 94.
Na kraju na sam na lice nanjela Essence rumenilo Blush up Pinky flow te po cijelom licu je nanesen Essence fiksator all about mat,
samo jednom lagano prođem kistom po licu jer mu je svrha matiranje,a ne prekrivanje,za moj mješovit tip kože ovaj proizvod je must have :) .


Nadam se da vam se svidjelo ,velika pusa do idućeg posta! :)

Nema komentara:

Objavi komentar