Powered By Blogger

3. ožu 2015.

Feel So Pinky

Haj ,evo još jedan novi LOTD ,nije ništa teško već više zavisi o vama koje boje preferirate.




Ljubiteljice nude looka i zemljanih tonova sigurno neće biti preoduševljene slikom i LOTD-om :D 
Pa ipak mislim da se po mojim postovima može uvidjeti da ne zazirem od boja i da ne ''pucam'' na sigurno.
Volim nude stil ali također i onaj ''hrabriji'',kreativniji.
Ako vam se look sviđa ili bi npr umjesto ovog ruža stavile samo sjajilo onda pratite dalje post jer lako taj detalj možete promjeniti :)

 Na licu je podloga  Balea Young matirajuća krema.
Puder je Manhattan Powder Mat makeup.
Za mješoviti tip kože super kombinacija :)
Obrve sam oblikovala S-he olovkom 02,a nakon toga sam na kapke nanijela Balea vazelin.
Sa strane sam stavila medicinski selotejp dokle sam htjela da mi sjenilo ide.Tako je lakše blendati jer dobijete precizniju crtu te imate manje nereda.




Poslje kad ste gotovi sa nanošenjem sjenila i tuša lako i bezbolno odlijepite medicinski selotejp nikako nemojte koristiti onaj obični.

Nakon nanošenja vazelina na kapke i stavljanja selotejpa  sa strane stavila sam rozo sjenilo na gornji kapak iz Coastal Shimmer palete.




Poviše pregiba oka sam stavila toplu svijetlosmeđu nijansu iz Coastal Scents Warm palete.









Nakon toga sam stavila tanku crtu tuša Eveline Celebrities na gornji kapak.
Pošto mi više nije trebao,skinula sam medicinski selotejp koji  je bio zaljepljen sa strane i pomogao mi u preciznosti.
Na donji kapak stavila sam sjenilo Milani Sea Angel kupljen na BeautyJoint.com 
Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black.

Na početku donjeg kapka,uz unutarnji rub nanešena je bijela shimmer olovka iz Oriflame-a.
Ruž je Golden Rose 94 .Predivan kremasti ruž,a njihova kozmetika je općenito super.
Na kraju sam stavila malo rumenila Essence Blush up pinky flow te sve fiksirala i dodatno matirala sa Essence All about mat fiksatorom.

Nadam se da vam se svidjelo! kiss:*



Broj komentara: 10:

  1. Super draga moja, ova paletjica se čini savršena :)**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je:) Super je pigmentirana, kupila sam je na CoastalScents.com i iako me s poštarinom došlo oko 200 kn,isplatilo se jer je stvarno pigmentirana i nikako da je potrošim,a koristim je svaki dan:) Ima na pinkpanda.hr Bh palete koje izgledaju isto kao ove pa ću to isprobati s vremenom :)

      Izbriši
    2. jel to neka dobra marka?? Vidjela sam na ebayu tu istu za 10 dolara.....?!

      Izbriši
  2. Dobra je marka i poznata,gledala sam video tutorijale stranih sminkerica pa sam na taj način uopće i čula za Coastal Scents, na ebayu treba biti oprezan jer znaju prodavati repliku a kvaliteta je ajme majko, Coastal Scents paleta na vanjskoj strani ima natpis Coastal Scents a fake palete su bez natpisa,Bh cosmetics isto imaju svoj natpis na paleti, nebi nikom savjetovala da kupi jeftinu paletu jer probala jesam jednom i sjenila su lijepa samo na prvi pogled, nemozes ih uopće pokupiti kistom i prenijeti na oči , a ako i uspiješ to izgleda loše i nikako pigmentirano a da ne govorim Šta su me kapci počeli peckat( a meni oči nisu osjetljive), tako da ti je to završilo u košu za smeće :-P bolje kupi paletu direktno od CoastalScents.com. Imaju često akcije, a ako ne koristiš PayPal od pinkpanda.hr Bh paletu kod njih možeš platiti gotovinom kad ti poštar donese paket :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. puno ti hvala na opsirnom odgovoru...da mi nisi rekla, pogrijesila bi :/
      kako mogu napraviti pay pal? Jel to komplicirano? Sad coastal ima akciju...

      Izbriši
  3. Coastal Scents ti već jedan duži period ima akciju tako da ne brini da će ti pobjeći :) Napraviti paypal nije nešto komplicirano ali ni lako (nije gotovo u jedan dan), ima mala procedura,ništa strašno,pomoću ovog objašnjenja sam ja otvorila paypal : http://www.sminkerica.com/kozmetika/kupovina-kozmetike-on-line/ Pa ako općenito misliš kupovati na ebayu i slicnim stranicama onda ti se isplati otvoriti,ali ako ti se sad žuri obaviti kupovinu onda to možeš putem posrednika,nekog tko ima paypall i kupuje za druge,ima ih dosta na fejsu ,ili ako imaš koga od prijateljica ,rodbine tko ima paypal i dosad je kupovao pa da ti naruči :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, super objašnjeno! A make-up ti izgleda predivno :)

    OdgovoriIzbriši