Powered By Blogger

11. ožu 2015.

Brown-Black LOTD

Pozdrav ljepotice! Kakav ste LOTD danas imale :)?
Ako uvijek imate isti način šminkanja,a htjele bi ste neku promjenu,nemate inspiracije;pogledajte po youtube-u,ima krasnih ideja,pogledajte i na pinterestu i instagramu :)
Moj današnji look je u smeđe crnoj kombinaciji na očima.














Na licu kao podloga je krema Balea young ,soft & care,matirajuća krema.

Nakon nje stavila sam puder Manhattan Powder Mat make up.
Sa strane oka stavila sam Medicinski selotejp radi lakšeg,urednijeg i preciznijeg blendanja.
Na kapke sam natapkala malo Balea vazelina tek toliko da kapak nije suh i sjenilo bolje prianja.
Koristila sam paletu Coastal Scents Warm palette 88 .
Smeđu nijansu sam dobila kombinirajući tri nijanse sjenila;




Nije da sam htjela dobiti neku određenu boju već sam onako dodavala otprilike dok mi se nije svidjela nijansa smeđe koju sam dobila.
Uz vanjski rub kapka i preko pregiba dodavala sam crno mat sjenilo također iz Coastal Scents palete.
Crno sjenilo je jako pigmentirano pa polagano nanosite i višak s kista otpuhnite.
Tako vam je lakše kontrolirati koliko zapravo crne ili bilo koje tamnije boje želite nanijeti.
Crno sjenilo sam lagano blendala od vanjskog ruba kapka prema unutar.

 




Kad sam gotova s nanošenjem crnog sjenila na gornjem kapku,samo odlijepim medicinski selotejp koji je bio zalijepljen sa strane.
Nakon toga sam nanijela tanku crtu tuša Eveline Celebrities.
Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black.
Na donjem kapku sam tankim kistom stavila crno mat sjenilo koje sam koristila i prije,na gornjem kapku.
Malo sam ga nanijela više prema van .


 Obrve su popunjene sa S-he 02 olovkom.



Zahvaljujući upotrebi medicinskog selotejpa na gornjem kapku imam preciznu crtu na vanjskom kraju oka,te ovu kombinaciju možete izvesti u mnogo varijanti npr ljubičasto crna kombinacija itd..
Na unutarnjem kutu oka stavila sam malo bijelog mat sjenila tako da ''otvori'' pogled.
Na usnama je ruž Total Nude iz Oriflame-a,nisam nanosila nikakvu olovku prije.
Ovaj ruž više daje sjaj na usnama i ''boja'' je hladnijeg tona,sigurno neće dati ''punoću'' usnama,tako ako ste ljubiteljica konkretne boje na usnama nije problem na ovaj look koristiti bilo koju nijansu,smatram da bi se koraljna boja ruža ili boja breskve lijepo slagala s smeđim sjenilom ;)

 


 
Za kraj na lice je nanešeno malo Golden Rose bronzera i fiksator Essence All about mat .
Nadam se da vam se look svidio,lijepi pozdrav! :)

4 komentara:

  1. Super je look, prekrasno izgleda, ja inače volim te smeđe nijanse i 90% vremena takva sjenila i nosim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)) Dragi su mi smeđi tonovi, općenito zemljani tonovi,smeđe, bež,maslinasto,,uvijek lijepo izgleda na očima,drago mi je da ti se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši