Powered By Blogger

23. ožu 2015.

THE VERSATILE BLOGGER AWARD TAG

Pozdrav dame! Po naslovu posta već znate o čemu se ovdje radi ,tj mnogo blogerica je napisalo ovaj tag,pa eto došao je red i na mene,nisam mogla prije napisati jer sam bila na kratkom putu ali evo me :)
Nominirala me http://itsmissivana.blogspot.com  i još jednom joj se zahvaljujem,ovdje možete vidjeti njezin tag http://itsmissivana.blogspot.com/2015/03/the-versatile-blogger-award-tag.html

Vjerovatno ste vidjele mnogo versatile tagova ali ukratko ću ponoviti o čemu je riječ ;
Versatile Blogger Award se dodjeljuje blogerima s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja te ako ste nominirani napišete 7 sedam činjenica o sebi i nominirate 15 drugih blogera.

Slijedi 7 činjenica o meni:

1. Na dnu leđa imam tribal tetovažu;dvije mačke ,inače sam njihov ljubitelj ali općenito volim sve životinje :)

2. Volim čitati knjige,to me opušta,najviše volim ljubiće.
Najdraža knjiga poezije mi je Sergej Jesenjin:Ispovijest mangupa,te sam tokom osnovne i srednje škole napisala dosta pjesama(4-5 velikih bilježnica punih pjesama),uvijek sam imala neku inspiraciju.

3.Volim vježbati,osjećam se super nakon odrađenog treninga,ne kaže se uzalud ''u zdravom tijelu zdrav duh''.

4. Ne volim ljubomorne,zlobne ljude te osobe sklone tračanju,ne volim kad netko nekog ismijava,omalovažava,ne volim laži,nepravdu te primitivizam.

5.Apsolutno mi je nebitno ako netko ima drukčiji ukus od mene,poštivam to da svatko bude ono što je,a ne da drugima namećemo da valja samo ono što se nama sviđa.
Po pitanju prijateljstva važna mi je samo osobnost,slobodoumna sam osoba,otvorenog razmišljanja te pošto mi nečiji stil i odjeća nisu nikad bili važni niti sam na temelju toga nekog osuđivala (jer mi je to zadrto) tako sam stekla dugogodišnje prijateljice apsolutno drukčijih stilova nego moj ;
npr. vjenčana sam kuma prijateljici metalki(crna odjeća,crna kosa,marte,kosturi na majicama ;D ),
te također sam vjenčana kuma prijateljici koja njeguje otkačen stil odjevanja;sve kombinacija boja,onako boemski,šik i vrckasto:).
Moja vjenčana kuma je full klasika(bež ,crno,sakoići,hlače ,)
dok ja.. hm neću lagati :D volim štikle,usku odjeću,suknje :P itd.
Uglavnom helouuu ljudi bitna je osobnost ,pozitiva,te volim različitost kod svojih prijateljica,upravo zato jer su onakve kakve jesu;svoje i divne žene ;)

6.Promjenila sam sve boje kose osim zelene,roze i tako slične hehe volim promjene na sebi ;)

7.Omiljeno doba mi je ljeto;svi su opušteni,mnogo ljudi,svugdje glazba,veselje,more,plivanje,miris kokosa,sladoled,,sve u vezi ljeta volim,
ne smeta mi vručina te eto još što mogu dodati o sebi da znam da sam u horoskopskom znaku vodenjak a u podznaku lav :P whatever :P

Neću tagirati 15 blogerica jer je mnogo vas ovo odradilo te nemam pojma odakle bi izvukla tih 15 :D  tako tko god da nije neka napiše tag,
jer tako će vas ljudi bolje upoznati te će vam se osjećati bližima kad malo pročitaju tako neke činjenice o vama :)(a ne samo kozmetika i šminka hehe ):P

Lijepi pozdrav !

Nema komentara:

Objavi komentar