Powered By Blogger

18. ožu 2015.

Peachy

Dobar dan dragi moji! Nadam se da i vi uživate u lijepom,sunčanom danu:)
Nadam se da će nam proljeće donjeti još mnogo ovakvih krasnih dana :) iako moje omiljeno godišnje doba je ljeto .
Ali svako doba ima svoje čari ;)

Današnji look je u laganim nijansama ,nadam se da će vam se dopasti :)







Look sam nazvala peachy baš stoga što ta nijansa ( boja breskve )predvladava u cijelom look-u.
Inače meni osobno su najdraže boje u tonovima vatreno crvene,narančaste,boja breskve,koraljna i tako sve nijanse između ovih boja :))

Na licu kao podlogu imam Baleinu kremu

 Puder je Manhattan Powder Mat boja beige,te sa strane ,na jagodičnu kost sam stavila malo bronzera od Golden Rose-a.

Obrve su popunjene S-he 02 olovkom za obrve.


Krećemo sa sjenilima :))

Na paleti Coastal Scents Shimmer 88 koristila sam ove dvije nijanse :



Na početku gornjeg kapka stavila sam nijansu broj 1 ,svijetla bež boja koju sam stavila sve do sredine gornjeg kapka te onda nastavila s nijansom broj 2 ,narančastom.
Sve to izgleda poprilično sjajuckavo ali ne zaboravimo da se radi o shimmer paleti.
Kod mat sjenila (bez sjaja) boja više dolazi do izražaja pa ako vam smeta ovakav sjaj na očima ili je po vašem ukusu previše onda svakako izbjegnite shimmer palete.

Poviše pregiba gornjeg kapka,tj poviše ove dvije nijanse bež i narančasto stavila sam i blendala ovo sjenilo :



Jedna jako lijepa nijansa koja ide na sve,bilo samostalno,bilo u kombinaciji s drugim sjenilima.


 Na gornji kapak koristila sam tuš Eveline Celebrities te sam potom na donji kapak- koristila Golden Rose eyeliner Extreme Sparkle,ovaj žuti :)

*ova slika eyelinera je preuzeta s interneta

Potom sam stavila maskaru Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black na gornje te malo i na donje trepavice.



Na usnama je ruž Deborah Milano 10 s napomenom da nakon što sam stavila ruž,dvaput sam lagano prislonila maramicu na usne tako da pokupim '' višak '' boje te dobijem svijetliju nijansu ovog ruža.

;)

*slika ruža je preuzeta s interneta s tim da boja ruža ovdje nije dobro prikazana ,djeluje smećkasto,a zapravo je nijansa ova koju vidite na kutu slike ,boja breskve :)




-slikano na jakoj dnevnoj svjetlosti :) trudim se normalno gledati :D





Šta se tiče noktiju i lakiranja nemam neki interes po pitanju kreiranja svega i svačega po noktima,dosta mi je da su uredni,nalakirani i bok ,ali svakako mi je super vidjeti kod cure/žene razne look-ove po tom pitanju ,a nekad se mogu nokti super slagati s makeupom na licu ,pa evo našla sam za vas par slikica na internetu (noktiju) koje su mi se lijepo poklapale uz ovaj LOTD.





Eto ako vam nije odgovarao makeup,možda vam se slike noktića svide :D

U svakom slučaju uživajte u ostatku dana i iskoristite svaki trenutak,ja sam danas u šetnji :))



Puno pozdrava od mene i Pupe! :)) :*


4 komentara:

  1. Na ovim slikama vidim samo - duckface. Možda da ubuduće u postu bude koja slika s normalnim usnama tako da fokus ipak bude na očima? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjeruj mi da stavim sliku s duckface-om tj kako to zapravo izgleda na meni(a možda i hoću da vidite svi razliku) onda bi svi uvidjeli da ovo nema veze s tim,bar ne u tolikoj mjeri jer na prvoj slici jesu lagano napućene usne priznajem :)) ) i to minimalno.

    Zatim slijede 3 slike gdje se vide samo oči (eto tko se želi npr fokusirati samo na oči).;)

    Dalje,, dvije slike poslje na kojima mi se vidi cijelo lice nisu niti malo duckface ni napućene,ako ćemo OBJEKTIVNO -pa pogledaj mi crte lica ,gdje vidiš da sam uvukla obraz i napučila usne kao da pušem balon? jer to je drage moje-duckface hehe (iako osobno nemam ništa protiv toga,ako je nekoj curi to fora ,pa onda? -tko voli nek izvoli,blago onima koji takvim stvarima razbivaju glavu jer znači da nemaju većih problema u životu heh)
    Lice mi je apsolutno mirno na dvije slike pri kraju posta gdje se vidi cijelo lice,a na slici sa svojim ljubimcem sam se nasmješila usnama ali ne i iskesila zube pa eto možda je i to za tebe duckface,zbilja ne idem za tim.

    Naravno,imaš pravo na svoje mišljenje i ukus,te znam da si mi na neki način dala savjet/kritiku po svom mišljenju,kako bi moji postovi bili bolji.

    Međutim htjela sam reći

    -Evo,osobno,kad gledam šminkanje, kako napraviti look itd na internetu,ima mnogo tih pućenja usnica,duckface-a jest najčešće stranih blogerica i youtube-rica itd ali ja ne idem za tim, gledam rad i dali mi se svidio look,nemam negativnih osjećaja vezano za bilo kakvo namještanje usana itd smatram da komentari takvog tipa;kakve su to usne ,kakva ti je faca,kava ti je to kosa itd..nemaju nikakve veze s onim što se htjelo prikazati.

    -Nadalje moram reći da će i dalje sigurno biti koja slika gdje lagano napućim usne ,a biti će i slika gdje ne radim apsolutno ništa pa će i to možda biti smatrano za duckface ,a eto možda se nađe koja slikica koja će odgovarati svima.:))
    Uglavnom nemogu ti obećati da neću slagati neke face tokom slikavanja,to sam jednostavno ja :D
    Nastojim da se vidi makeup:ruž,sjenilo,opisati kako sam došla do look-a ,nije mi namjera nikoga naljutiti ili iživcirati ,jednostavno volim makeup,te poanta ovog bloga jest prikazati mnoge LOTD-e,napisati savjete,trikove,da mi žene na jedan prijateljski način pomognemo jedna drugoj.
    Neću ništa obećavati ali pokušati ću ubuduće više obratit pažnju na to kako je koja slikica ispala ;),potrudit ću se ali savršenstvo nije moguće :P

    Lijepi pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej tagala sam te za versatile blogger award :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti puno, sad za vikend sam u posjetu roditeljima pa ću napisati post u ponedjeljak :) :)

    OdgovoriIzbriši