Powered By Blogger

6. ožu 2015.

Makeup pomagači :))

Pozdrav drage moje! 
Prikazati ću vam što koristim u stvaranju makeup look-a tj radi se o kistovima ali ima i par pomagača koji ne spadaju u tu kategoriju pa da se bacim na post :)

Ne koristim kistove samo za ono čemu su namjenjeni,npr možda ću kistom za rumenilo staviti puder u prahu itd.
Smatram da je nebitno za koju je namjenu kist;ako ga vi možete i želite koristi za više uloga u makeup look-u,zašto ne?


-Ovog čupavca,ako ne griješim,zovu kabuki kist.Kupila sam ga na 
eyeslipsface.co.uk/ .Koristim ga rijetko,izgleda izuzeto mekan ali izgled vara,najviše sam ga koristila ljeti kad bi htjela ublažiti ili izblendati bronzer na licu,jer ovaj kist s svojom tvrdoćom je kao metla :D.


-Kist koji podsjeća na lepezu sam dobila u sklopu seta kistova koje sam kupila na ebayu,to je bilo davno ali otprilike se radilo o nekom ovakvom setu http://www.ebay.com/itm/32-PCS-Makeup-Brush-Set-Cosmetic-Brushes-Make-up-Kit-Pouch-Bag-Wood-Black-Pink-/301036413066?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item46172b208a
Jako je mekan ali ga ne koristim trenutno,pošto je velik jedino bi ga upotrijebila recimo kad je makeup gotov pa da kistom lagano prođem po licu u slučaju da je ostala koja čestica viška da je makne, bez da mi se pokvari makeup.




 
-Velik i mekan kist,koji također pripada skupini kistova iz seta s ebaya,namjenjen je za nanošenje pudera u prahu,u tu svrhu sam ga par puta koristila,kod korištenja pudera u prahu ,kao i kod fiksatora ,samo bi kistom lagano dotakla proizvod (puder u prahu/fiksator) te ako ima viška proizvoda na kistu,otresla ili lagano otpuhnila višak s kista i lagano prešla kistom po licu.



-Jedan od kistova iz seta s ebaya,ovo je kosi kist za rumenilo i u tu svrhu ga i koristim.Ovaj kosi dio lijepo prianja uz jagodičnu kost te je njime lakše i preciznije nanijeti rumenilo ili bronzer ukoliko želite lagano konturiranje lica.


-Ovi češljevi su također dio seta s ebaya,kažem češljevi jer njima češljam i oblikujem obrve :)


-Dio seta s ebaya,hm neznam kako bi nazvala ovaj aplikator ali on definitivno nije za nanošenje sjenila po kapku,to je tvrda spužva i njome se koristim kad recimo masnu olovku za oči želim izblendati po kapku.

Sada ide malo veći dio kolekcije iz seta s ebay-a:



-Ovih par kistova su svi slični,neki su malo deblji,neki tanji,neki imaju kosi vrh,neki ravni itd uglavnom koristim ih za nanošenje sjenila,kako kistove često perem nemoram se bojati da neću sutradan imati čisti kist za nanijeti sjenilo jer pored ove kolekcije uvijek se nađe neki kist.
Osim zbog higijene,kistove je bitno prati i zbog boje jer recimo ako na kistu koji ima ostatke crvenog sjenila pokupim plavo sjenilo tada ću na očima dobiti ljubičastu boju,a ne plavu koju sam željela.




-Ova tri kista su također dio seta ,izdvojila sam ih jer su dosta tanji od ovih i njima nanosim recimo korektor ispod očiju ili ako hoću nanijeti neki manji detalj.


-Kosi kist,dio seta s ebay-a te ga koristim kada obrve oblikujem sjenilom za obrve.


-Ova dva prijatelja služe za nanošenje tuša za oči ali ih baš i ne koristim.


-Ovi kistovi su također dio seta (daa, bio je to veliki set) i manji su od drugih kistova i tanki te ih koristim za nanošenje ruša na usne ili za preciznije nanošenje sjenila.,npr sjenila na donji kapak.






-Dio seta kistova,tvrdi kist,iako na prvi dojam ne izgleda tako,ovo je dobar kist za blendanje na točno određenom mjestu,njime vam se sigurno nebi isplatilo blendati cijeli kapak ili nanositi sjenilo ali ako na nekom dijelu kapka stavite npr malo crne olovke koju biste željeli izblendati;to bi lako postigli ovim kistom,žao mi je šta nije slikan odgori jer izgleda kao mali uski kabuki.(pa zamislite :P )


Slijede essence kistovi za koje vjerujem da mnogi imate ;



-Malo različito izgledaju jer jedan je malo mokar,a drugi je suh,naime oprala sam kist pa mi se nije do kraja osušia,al nema veze ovako izgleda kao ona reklama :''to nisam ja ,to je moja Schauma'' :D
Kupljeno u dm-u,služe za nanošenje sjenila,ispočetka su bili mekani ali nakon nekog vremena postali su malo suhi i dikod me čak i bockaju pri korištenju,pa ih izbjegavam u zadnje vrijeme ( što nije problem pored ovoliko kistova :P) ,mislim da sam ja kriva šta su suhi jer sam ih često prala šamponom za kosu ili sapunom pa vjerovatno je od toga dlaka postala oštra,možda probam staviti malo balzama drugi put :))








-Ovaj kist ima istu svrhu kao Essence-ova prethodna dva kista,za nanošenje sjenila ali kupljen je na eyeslipsface.co.uk.
Međutim ovaj kist je i dalje ostao mekan iako sam i njega često prala šamponom,za razliku od Essence-ovog kista,ovaj kist je i dalje onakav kakav je bio kad je tek kupljen jupii :)


 
Ovaj kist imam sto godina,mislim da ga je i moja majka koristila kad je bila cura,tko zna možda i baka haha tako da je ovo pravi antikvarijat :D -služi za blendanje ali onako.. lagano.



-Ova dva kista su iz Oriflamea,super su mi za blendanje sjenila,što je meni bitno jer često stapam više boja na očima.




-Ovaj Essence-ov tuš u flomasteru mi se osušio začas ali sačuvala sam aplikator jer je njime super nanositi tuš u gelu,jednostavno prijanja na oči ,jupi.


-Pitate se čemu četkica od maskare? Potrošenu maskaru sam bacila,četkicu sačuvala i oprala te mi sad super služi za nanošenje ricinusovog ulja na obrve i trepavice.
Imam prirodno tanke obrve ,a trepavice nisu guste tako da u apoteci kupim bočicu ricinusovog ulja koja dođe oko 11 kn (kako koja apoteka).
Kap tog ulja nanesem na ovu četkicu te njome ponekad navečer prođem po obrvama i trepavicama,jest da mi se nakon toga trenutno oči sjaje kao disko kugla (zbog ulja) ali tokom godinu dana korištenja primjetila sam razliku,dlaka mi je jača i trepavice su se progustile. 



Ove ljepotane sam kupila na ebay-u,vidjeli ste da su mi većina kistova crni pa sam poželjela unijeti malo boje ovaj put ,te mi ih je na taj način lakše izdvojiti i naći onaj koji mi treba.
Kupila sam ih kad sam vidjela post na šminkerici http://www.sminkerica.com/kozmetika/style-master-kistovi/
Kupila sam ih od istog selera koji je naveden u ovom postu ,samo različite boje,prelijepi su ,mekani ,zasada im nisam našla manu.
Njima se koristim kad npr stavljam rumenilo ,fiksator,puder u prahu,puder u kamenu,bronzer.....

Evo još malo Essence kistova :







Rozi i ljubičasti kist su za puder u kamenu,prahu,rumenilo,bronzer,
što vam odgovara,samo nemojte isti kist koristiti za više stvari a da ga prethodno niste oprali,znam da se to podrazumjeva ali bolje reći,da se nebi ipak našao netko tko smatra da je ok kistom po rumenilu pa tim istim kistom i po puderu i na lice,jer će biti svakavih boja na licu u tom slučaju :P
Ovdje je lako odvojiti jer odredite rozi kist je rumenilo,ljubičasti je puder u prahu ( ili kamenu ,fiksator) i onda nema problema ;)

Ova dva manja ljubičasta Essence-ova kista su mi za blendanje sjenila i dobro rade svoj posao. Mala cijena,dobar proizvod.



 
-Evo ostatka ekipe iz rozog seta koji sam našla putem ovog posta
http://www.sminkerica.com/kozmetika/style-master-kistovi/
Isti su kao oni veći kistovi koje sam prikazala,ovo je samo njihova manja verzija,njihov Mini Me  hehe.
Služe mi za blendanje,ovi sa šicastim vrhom su precizniji dok ovi sa širim vrhom su super za blendanje po cijelom kapku.


-Ovo je Spužva Bob crtani ,,haha ,ovaj jajoliki je beauty blender kupljen na ebayu,neznam koji seller ali ima milijun takvih blendera na ebayu ,isti kao moj je ovdje http://www.ebay.com/itm/Makeup-Sponge-Blender-Blending-Powder-Smooth-Puff-Flawless-Beauty-Foundation-/360975520239?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item540bd151ef
Beauty blender koristim ponekad,puder nanosim prstima .
Vlažnim maramicama (baby maramice) očistim ruke od pudera te kozmetičkim maramicama (oko 10 kn u dm-u) sasušim i obrišem još jednom,beauty blender tapkam po cijelom licu kako bi onaj puder koji sam nanijela bolje prionio i ''legao'' ,
pore su bolje skrivene te se cijeli ten lijepo ujednači,ajmo reći da beauty blender (po meni) čini da puder izgleda još bolje na koži.

Ova trokutasta spužva je kupljena u dm-u te je također dobra u istoj namjeni kao beauty blender,također dobro je spužvicu malo namočiti vodom te onda nanositi puder pomoću nje (ako spužvicom nanosite) jer inače ta spužvica bi vam ''popila'' dosta pudera,a i puder se bolje se razmaže po licu ako je spužvica malo namočena vodom (mlakom).
Ovu spužvu trenutno koristim kad stavljam malo korektora ispod očiju npr lagano natapkam na dio podočnjaka Bourjois Healty Mix korektor te spužvicom ( s najužim dijelom trokuta,kutom) tapkam korektor po predjelu podočnjaka,na taj način mi je korektor precizno nanesen na taj dio,a ne da odleti i na jagodice ,lice itd. 
Spužvice treba ih prati i mjenjati često da nebi došlo do razvoja bakterija na njoj te time i do pojave prištića na vašoj koži.




-Ova ekipa je kupljena u Oriflame-a,
pod brojem 1 je kist koji izgleda kao mala metla,super mi je za blendanje,dosta je širok ,a njega koristim kad sam gotova sa sjenilima na očima pa ovim kistom prođem kroz cijeli kapak da se sve bolje stopi (jer ja najčešće imam više boja na kapku).

Broj 2 mi nema neku svrhu osim šta sam ponekad znala staviti mrvicu fiksatora na predio podočnjaka te ovom ''metlicom'' maknuti višak praha i čestica. 
Općenito ako vam je malo sjenila poletjelo gdje sa strane,s ovim to lako uklonite.

Broj tri je za nanošenje tekućeg pudera,neko vrijeme sam to koristila u to svrhu ali sad ovim ponekad pokupim highlighter koji je u sticku i nanesem na vrh jagodica poviše rumenila,da dobijem onaj glowy look,lijepi izgled kože.

Broj 4 je također za nanošenje tekućeg pudera,također,nekad koristila za to,trenutno duži period ne,dobar je za nanošenje bronzera na jagodičnu kost,konturiranje lica.





-1 i 3 služe za blendanje,broj 3 je kupljen na http://eyeslipsface.co.uk/ ,a broj 2 ne koristim,mali kist koji bi mogao poslužiti kod preciznijih nanošenja sjenila.

Na http://www.ebay.com/itm/4X-Beauty-Makeup-Cosmetic-Tool-Foundation-Eyeshadow-Eyeliner-Lip-Brushes-Set-Kit-/361026672932?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item540eddd924
kupila sam ovaj proizvod :
Ovo je već multipraktik :D . Cijena mu je 1 dolar i kupila sam jer mi je bilo usput,obavila neku drugu kupovinu na ebayu i ostalo mi 4 dolara,i kažem idem neku glupost kupit još,kupila ovo,jedan kuhinjski pribor,igračku za moje kućne ljubimce i dio opreme za slušalice koji mi se pokvario ,sve to je stiglo i oke za 4 $ ,blaženi ebay. :)


Ne pomišljajte mi ukrast koji kist odavde jer ovaj tigar i jaguar opasno brane svoj teritorij :D hehe ,ove simpa šalice u kojima držim kistove sam kupila u dućanu ''sve po 9'' ,kao i većina stvari tamo,nisu bile 9 kuna ,nego oko 30 svaka ,uglavnom ja happy :))

-Evo još jedan dodatak i neću više duljit ,obećavam :D
U par postova sam napisala da ponekad koristim medicinski selotejp sa strane oka kako bi lakše,preciznije blendala sjenilo ,a i lakše nanijela tuš
Medicinski selotejp stavim okomito,i teško je objasniti kako to izgleda kad se nanese pa sam odlučila prikazati jednu svoju slikicu,tako ako me netko nije razumio,nadam se da sada hoće :) :



Evo ovako ja to stavim,ovo nije novi LOTD već sam samo onako nalijepila da prikažem kako izgleda medicinski selotejp nalijepljen sa strane,za urednije mazuckanje.Poslje samo odljepite,lako se skida i nema crvenila ni ikakvih problema ;) 

To su bili moji makeup pomagači,imam dosta kistova ,veliki sam ljubitelj makeupa ,doduše nije mi istinski ovoliko kistova potrebno ali svatko ima svoje ljubavi,hobije,,jedna od mojih je makeup.

Drage žene,lijepi pozdrav!

Broj komentara: 5:

  1. Nominirala sam te za Liebster Award Tag na svome blogu! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti:)) Odradila sam ovaj tag ali ću na tvome blogu odgovoriti na pitanja :) Hvala još jednom :-* :))

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitam na odličnom postu, baš mi je drago što si me poslušala i odlučila ga napisati. Mislim da su kistovi odlični, imamo isti set s ebaya- ovaj sa puuuno kistova i stvarno je ok! Ponekad ovi sintetički kistići bolje pokupe sjenilo nego ovi s pravom dlakom, nema tu pravila. I ja ih koristim za svašta, a ne isključivo za određeni dio lica.
    Ove style master ću naručiti jer ih svi hvale na sva zvona, pa mislim da će mi dobro doći s obzirom da nemam puno kistova za lice.

    Ljubim te i sretan ti Dan žena! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Eto vidiš ,i meni su ti sintetički kistići super :)) a vjeruj da sa style master kistovima nećeš pogriješiti ;) stvarno super je kvaliteta i lijepo izgledaju :).
    Dala si mi dobru ideju za post i bilo mi je drago ga napisati :),nisam gledala stručne nazive i za što bi koji kist trebao služiti nego sam iskreno rekla za što ga ja osobno koristim i ako znam još poneku informaciju o njemu :)
    Drago mi je da ti se sviđa,znala sam da ćeš kad tad primjetiti ovaj post jer si mi upravo ti dala ideju :))
    Hvala ti :** Također, sretan ti Dan žena ,uživaj u ovom ali i u svakom danu :)) <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Kada sam citala post, primijetila sam da dosta znas o kisticima jer svi ti kistici i jesu namijenjeni za to sto si napisala, koliko sam informirana :D
    hocu reci, imala sam osjecaj da post pise profesionalna vizažistica koja dugi niz godina radi na tom podrucju ;) i ove spuzvice iz dma su mi najbolje, bolje nego ovi BB.. :D

    Puno ti hvala, takoder, i uzivaj u svojoj ljepoti i budi svaki dan happy <3 <3

    OdgovoriIzbriši