Powered By Blogger

24. velj 2015.

Green day

Pozdrav drage moje!  
Nadam se da vas ove silne kiše i nevrijeme nisu ubacile u loše raspoloženje jer proći će sve to :)
Današnji makeup look mi je u nekoj zelenjavi haha ,a na tu ideju sam došla jer sam uvidjela da slabo koristim određene nijanse zelene pa sam odlučila to promjeniti.

Slika mog LOTD:



Koristila sam Coastal Shimmer 88 paletu,nju možete nabaviti samo putem ebay-a,na Coastal stranici itd uglavnom ako imate paypall ili posrednika,odlično,ali ako nemate,a volite raznolike shimmer boje onda na http://www.pinkpanda.hr/proizvod/bh-cosmetics-paleta-88-shimmer
Izgleda potpuno isto kao moja paleta i sada je upravo na sniženju pa ako vam se sviđa...znate što vam je činiti :) shopping :))



 Na licu je podloga Terra Naturi od vanilije i bijelog čaja te puder Manhattan Powder Mat boja beige.
Obrve popunim olovkom za obrve S-he 002.
Počešljam ih i fiksiram pomoću četkice (od stare maskare,četkicu sam dobro očistila i posušila te je sad koristim kao češalj :) ),
fiksiram obrve na način da na staru četkicu poprskam malo laka za kosu,malo protresem da četkica nije skroz mokra te lagano počešljam obrve.

Na kapke prvo nanesem malo Balea vazelina,koji će mi,čini mi se, trajati cijelu vječnost.
Krenimo s nanošenjem boja.

Nadam se da je ova slika lakše objašnjava negoli da navodim jedno po jedno sjenilo,ako nisam u pravu slobodno mi recite. :)
Prvo sam krenila s brojem 1 ,uz unutarnji rub oka stavila sam izrazito svijetlozeleno sjenilo.
Poviše pregiba oka stavila sam sjenilo broj 2 te sam istu boju stavila i na donji kapak.
Na gornji kapak ispod pregiba oka stavila sam sjenilo broj 3 tj žutu boju.
Tu žutu sam kistom malo prenijela i poviše pregiba tako da povežem te dvije boje.

Cijelo oko sam obrubila olovkom Maybelline expression kayal 42 metallic blue.

 * slika je preuzeta s interneta

Ovu krasnu plavu boju sam nanijela i na unutrašnjost donjeg kapka.




Nanjela sam i malo crnog tuša Eveline Celebrities uz početak gornjeg i donjeg kapka,gdje se nalazila prethodno nanešena Maybelline plava olovka.

Na pregibu oka,gornjem i donjem kapku,natapkala sam malo nyx glitter-a.







Maskara je Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black te umjetne trepavice Wink 06.



Ove crtice na vanjskom rubu oka su nanesene naknadno,tušem,da bi mi oponašale trepavice.Detalj koji i nije nužan ali eto meni se svidjelo tako.



Ruž koji sam koristila je Manhattan 51G Perfect Creamy and Care.
Koristila sam i sjajilo Lancome Juicy tube.
* slika ruža preuzeta s interneta







Rumenilo je Essence Blush Up!Pinky flow. 
Na kraju spužvicom lagano natapkam Essence fiksator All about mat.



Nadam se da vam se dopalo,lijepi pozdrav! :)



3 komentara:

  1. draga moja, opet briljiraš...divan je make up, divno ti pristaje... mozes li napisati post koje kistove koristis?

    OdgovoriIzbriši