Powered By Blogger

4. velj 2015.

Pink romantic

Uskoro se bliži Valentinovo pa me uhvatila tako inspiracija za neki pink romantični look :) 
Naravno da takav look možete napraviti i bilo koji drugi dan,a također iskazati ljubav i pažnju običnim danom,a ne samo na Valentinovo hehe ;)



Slijede slikice look-a :)




Prijelazim sa slika na riječi te slijedi objašnjenje i nabrajanje proizvoda koji su korišteni u ovom LOTD-u.

Na licu kao podloga je krema Terra Naturi od vanilije i bijelog čaja.
Puder je Essence mousse soft touch 02 matt beige.
Nakon toga sam popunila obrve sa She olovkom 02 za obrve.
Na kapke sam stavila Essence COLOUR ARTS eye base (baza tj podloga za sjenilo).


Poviše pregiba kapka stavila sam malo crne olovke za oči koju sam blendala do malo ispod obrva (ostavljajući prostor ispod obrva prazan).
Olovku sam blendala do te mjere da je izgledalo kao da sam nanijela sivo sjenilo poviše pregiba oka,a svrha toga je da iduće sjenilo koje sam namjeravala nanjeti (poviše pregiba) bude za nijansu tamnije nego li zapravo jest.
Nanijela sam ovo sjenilo iz Coastal Scents Warm palete:

To sam blendala poviše pregiba oka dok mi je trenutno kapak i područje ispod obrva bilo bez sjenila.



 Mislim da na ovoj slici možete dobro vidjeti poviše pregiba oka kakva je boja koju sam dobila blendanjem crne olovke te potom na nju sjenilo iz warm palete,vi to možete jednostavno preskočiti te odmah poviše pregiba blendati sjenilo iste ili slične boje ako imate :) 
Na kapak koji je bio bez sjenila stavila sam kistom korektor(Balea Young korektor u sticku) tako da mi kapak bude bijel (svijetao) čime će boja na njemu biti izraženija i dulje će trajati. 

Kistom sam nanosila rozu boju koju vidite na kapkuni manje ni više nego Essence rumenilo Blush up! boja 20 pinky flow.
Rumenilo sam upotrijebila kao sjenilo . :)

  


 Nakon toga na gornji kapak sam stavila Eveline tuš za oči Celebrities.
Kad se tuš na očima osušio stavila sam umjetne Wink trepavice broj 06 te kad su bile učvršćene tj ljepilo je bilo suho; stavila sam sloj maskare ( Bourjois Volume 1 Seconde Ultra Black ) da se moje trepavice povežu s umjetnima.
 Kad je to sve bilo suho i sigurno ( :D) na kist sam nanjela Essence crystal eyeliner 03 gold rush ( zlatne boje ) te potom lagano tapkala po sredini gornjeg kapka.To je ovaj sjaj koji vidite na gornjem kapku.


 Htjela bi razjasniti da nisam koristila ovaj kistić koji je u eyelineru jer sam ga dobila cijelog rascvjetanog,čupavog i nikakvog te da nije u funkciji čepa odavno bi ga bacila :D 
Tako da sam drugim kistom pokupila zlatni sjaj s ovog essencovog kistića i tapkala na sredinu gornjeg kapka do željene količine sjaja.


Na donji kapak sam uz rub trepavica prvo kistom stavila Essence colour arts bazu za sjenilo te tim istim kistom nanosila pigment Molten iz Pure Luxe kozmetike. (www.pureluxecosmetics.com/ )



Kako vidite Molten nisam nanjela cijelom dužinom donjeg kapka već do unutarnjeg ruba oka tako da ostavim prostor za bijelu olovku koju sam planirala nanjeti.

Uz unutarnji rub oka korištena je bijela olovka : Maybelline 35 White Line refine expression kajal .
Također sam je stavila i u unutarnji dio oka.
Oriflame-ovim tušem u gelu (koji je sivkaste boje) sam lagano povukla malu crtu ispod nanesene bijele olovke i Molten pigmenta.

Na područje podočnjaka sam stavila  Bourjois Healty Mix korektora te spužvicom tapkala do nanešenih pigmenta te sve do područja sljepočnice,dokle ide sjenilo,također tom spužvicom samo taknem područje poviše obrva te i između obrva (poviše nosa) jer mi je time područje oko očiju ''čišće'',svijetlije te time nanešene boje na očima još i više dođu do izražaja.
Kako vidite maskaru sam lagano nanijela i na donje trepavice.








  

Širokim kistom za blendanje sam ispod obrva stavila malo Essence all about mat fiksatora samo da malo posvijetlim taj dio,to se i ne vidi ali eto tako sam napravila pa kažem. :)

Na nekim slikama škiljim radi sunca pa mi nemojte zamjeriti. :P


Na usnama je She 02 olovka za usne te sam na cijele usne lagano natapkala Essence all about mat fiksatora ,nakon toga koristila sam ruž Oriflame Total Nude.


Potom sam stavila Golden Rose Extreme Lip Plumper 01.


Dosta je ljepljiv ali meni to ne smeta ,glavno da dugo traje na usnama.
Na kraju sam stavila malo bronzera (Golden Rose) te na cijelo lice Essence All about mat fiksatora i to je to!








Nadam se da vam se sviđa ,lijepi pozdrav! :)

Nema komentara:

Objavi komentar