Powered By Blogger

24. tra 2015.

Glowy look

Bok ljepotice! Kako ste mi danas? :) Gledajući neke slike J.Lo došla sam na ideju da napravim jedan glowy look koji je gotovo pa zaštitni znak J.Lo isto kao smokey eyes i nude usne te sjajilo :)
Dakako da bi to ljepše izgledalo da sam malo preplanula ali eto nadam se da će ljeto požuriti pa ću uhvatiti boju:)
 Inače nisam sklona stavljanju sjaja/highlightera na lice jer imam mješoviti tip kože pa mi se ,htjela to ili ne, koža ponekad sjaji.
U tome mi najviše odgovara i pomaže kombinacija Manhattan Powder Mat pudera s kombinacijom Essence fiksatora All about Mat.

Pa evo da krenem sa današnjim LOTD-om,slijede slike :






Da bi bolje vidjeli sjaj izbliza :



Na licu kao podloga mi je Nivea Soft krema,nekad kao podlogu koristim kremu za matiranje npr Balea zelenu,a nekad za hidrataciju kao što je ova Niveina.
Razlog tome je upravo ovaj ''prevrtljivi'' tip kože -mješoviti tip.
Tako da zavisno o tome da li mi se koža masti ili je suha-po tim potrebama biram podlogu.
Puder koji sam koristila je Manhattan Powder Mat boja beige ,koji mi je super,a ako vi imate kakvu preporuku za puder za ovaj (mješoviti) tip kože,koji odgovara vama ili npr vašoj prijateljici,slobodno mi javite :)

Obrve pocešljam i oblikujem sa S-he olovkom za obrve 02.
Na kapke stavljam Balea vazelin da mi sjenilo bolje prione na kapak i boja dulje traje.
Koristila sam Coastal Scents Warm paletu,a vama može poslužiti bilo koja paleta (čijom ste pigmentiranošću zadovoljni ) neutralnih i zemljanih tonova poput ove.

Prvo sam na gornji kapak stavila smeđu nijansu i blendala je i poviše pregiba kapka.
To je nijansa broj 1 na slici :

 
Zatim sam cijeli kapak blendala sam bijelim mat sjenilom ( broj 2 ),tako da sam dosta posvijetlila ovu prethodnu smeđu nijansu.
Bijelo mat sjenilo je i ispod obrva,na unutarnjem kutu kapka a također i na donjem kapku je nanešeno.



Na gornji kapak sam stavila tuš Deborah Ultraliner,a na donjem kapku je crna olovka Max Factor koju sam lagano iskosa nanosila da bude poput sjenila na donjem kapku,da izgleda izblendano i samim tim nježnije negoli bi izgledalo da je precizna crta.
Tako da na ovaj način dobivam izgled laganog smokey eyes look-a.

Unutar donjeg kapka sam stavila bijelu olovku Maybelline Expression Kayal.
*slika proizvoda je preuzeta s interneta 


Ako tražite izuzetno pigmentiranu bijelu olovku onda s ovom nećete pogriješiti.

Maskara  je Max Factor 2000 Calorie.
Po cijelom kapku sam lepezastim kistom stavila highlighter od Essence-a Sun Club.
*slika proizvoda je preuzeta s interneta.
 

Highlighter je,kako vidite,u prahu te sam malo praha prosula na papirnatu maramicu,a ovim kistom sam pokupila proizvod:
Nanosila sam ga od gornjeg kapka prema obrvi,bez brige,to je lijepi,suptilan sjaj s kojim se ne morate bojati da ćete pretjerati ili ''našljokati se'' hehe.


Rumenilo je Essence Blush Up! Nijansa Pinky Flow,a poviše rumenila sam ovim lepezastim kistom stavila ovaj Essence-ov highligter od slijepočnica pa malo poviše jagodica,tj poviše rumenila.


Na usnama sam koristila olovku Essence 12 Wish me a rose i Lancome sjajilo Juicy tube.

Evo jedna slika izbliza sveukupnog izgleda,nemojte zamjeriti što djelujem strogo ali okrenuta sam prema svjetlosti,gledam prema suncu pa se odmah malo namrštim,nije me nitko ljutio :D


Pogledajte par look-ova dama koje vole sjaj na licu te smokey eyes ili sjaj na usnama :)
















Jest da je mat šminka dugotrajnija nego li ona sa sjajem,istina je da vam ruž traje dulje nego sjajilo itd ali ponekad se isplati malo češće otići u wc popraviti šminku i nanijeti novu dozu sjajila da bi smo održali lijepi efekt koji nam daje.

(Ah, za ljepotu treba nekad malo i pretpjeti :)) )

Lancome Juicy tube sjajila mi odgovaraju jer dugo traju ( i super mirišu mm ) na usnama,više nego ijedno sjajilo koje sam dosad probala ,ali moram reći da su blago ljepljive strukture pa ako to nikako ne volite onda ih zaobiđite  ;)

To bi vam bilo to,vjerujem da ću se više sjajuckati tokom ljetnog doba ,pogotovo kad ''uhvatim'' boju ,volim je sjajem naglasiti ,a vi? :)

Lijepi pozdrav i uživajte mi! :)

Nema komentara:

Objavi komentar