Powered By Blogger

7. tra 2015.

Proljetni look

Dobar dan drage moje! Evo stiglo nam je i proljeće napokon:)
Jedan od proljetnih makeup trendova je plavi eyeliner na očima.
Osobno ne pratim trendove ali ih ni ne zaobilazim,odjevam se i šminkam po svom ukusu.
Jučer sam tako na internetu naišla članak (nemam pojma koja stranica je bila :(  ) o proljetnom makeup trendu za 2015. te da tu spada (između ostalog) plavi eyeliner na očima.
Vidjela sam i par slikica modela,glumica koje su imale plavi eyeliner i malo maskare.
Onako,dopalo mi se ali više sam se vodila mišlju; jao imam toliko olovki za oči,a stalno se baziram na sjenila pa nikako potrošiti olovke :P
U tinejđerskim danima sam više koristila olovke za oči i tako mi je ostala navika da ih volim imati u raznim bojama mada ih jako malo sad koristim.
Eto i tako sam vam došla na tu ideju da napravim makeup look sa plavim eyelinerom,bez ikakvih sjenila.
Općenito ću se ubuduće morati malo pozabaviti eyeliner-ima. :)



 Na lice imam podlogu Balea zelenu kremu za matiranje,na područje očiju Afrodita kremu  od kamilice za okoloočno područje.


Kad se to sve upilo na lice,koristila sam puder Manhattan Powder Mat boja beige.
Na područje podočnjaka natapkala sam (prstima )malo Bourjois Healty Mix korektora.Moram priznati da nemam problema s podočnjacima i nekad ovaj korak preskočim ali ipak se vidi razlika kad koristim ovaj proizvod ,oči izgledaju svježije i odmornije.
Kad nanosim sjenila tada ovaj korektor stavim kad sam gotova sa nanošenjem sjenila na očima tako da maknem mrvice sjenila koje znaju pasti ispod očiju i tek onda nanesem korektor da je sve urednije.
U ovom slučaju sam korektor stavila odmah na početku jer se kod eyelinera ne moram bojati da će se mrviti .
Obrve sam oblikovala,počešljala i popunila sa S-he 02 olovkom za obrve.

Donji i gornji kapak sam obrubila olovkom S-he 006 khol kayal.
Maskara je Max Factor 2000 calorie,korištena na donje i gornje trepavice.





Koristila sam umjetne trepavice Wink 010 koje su kupljene na Lightinthebox.com

Na gornjem kapku uz rub trepavica sam nanijela jako tanku crtu tuša Deborah Ultraliner.





Na usnama je nanešen ruž Beauty uk matte ,boja Son of a peach,a nakon toga sam stavila ruž Essence Wear Berries.
Kako je ruž Son of a peach jako svijetao,u ovom slučaju,poslužio mi je kao podloga da posvijetlim Essence-ov ruž Wear Berries.

Na jagodice sam stavila malo rumenila Essence Blush-up! nijansa Pinky flow.
Na kraju sam na cijelo lice natapkala Essence all about mat fiksator.

 

Eto ,look je gotov! :)) 

Da li vi često koristite eyelinere? 
Pratite li makeup trendove? :)

Šaljem vam veliku proljetnu pusu :))




2 komentara:

  1. Look je divan! :)
    Ja sam vjerna samo crnom eyelineru, nekako se bojim eksperimentirati, ali tome definitivno treba doći kraj! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti! :)) Svakako se odvaži jer kad vidim eyelinere krasnih boja ,,baš šteta što sam ih nekako zapostavila.Crni eyeliner je meni također glavni za svaki look ali eto ima raznih načina da ubacimo i ostale npr možeš tanku crtu crnog eyelinera i poviše te crte eyeliner neke druge boje tako da imaš 2u1 :))

    OdgovoriIzbriši