Powered By Blogger

9. tra 2015.

Proljetni look,da,opet :)

Hey! Uživate li u proljeću ? Napokon se budimo iz zimskog sna i priroda je prepuna boja ,šarelina i sve je nekako pozitivnije.
Jedna od ideja za proljetni makeup look je poigravanje sa zelenim sjenilom na očima i narančastim ružem.
Naravno ima mnogo verzija na tu temu,različitih nijansi i kombiniranja pa evo prikazat ću za početak na koje sam kombinacije naišla na Pinterestu :




 Tom Ford makeup:


Ima još bezbroj sličnih kombinacija ali evo da prijeđem na svoje kreiranje ovakvog sličnog proljetnog look-a :


 Na licu je Balea krema kao podloga (zelena,za matiranje),puder Manhattan Powder Mat makeup.
Na kapcima je lagano natapkan Balea vazelin tek toliko da kapak nije ''suh'' te da sjenila stoje duže i više dolaze do izražaja.





Moja kombinacija boja na očima je brončana i zelena,zemljane boje,obje iz Sleek paleta.

Prvo sam na gornji kapak stavila brončano sjenilo broj 1 iz Sleek Storm palete kupljene na pinkpanda.hr


 Istu sam boju stavila i malo poviše pregiba kapka te sam poviše pregiba dodala i ''prljavo'' rozu (broj 2 ) iz Coastal Scents Warm palete.


Dakle,poviše pregiba sam blendala i miksala te dvije boje 1 i 2,brončanu i prljavo rozu.

Na gornjem kapku prema vanjskom kutu oka sam stavila zeleno sjenilo (broj 3) iz Sleek Acid palete ,također kupljene na pinkpanda.hr



Na unutarnjem kutu oka sam stavila malo bijelog mat sjenila iz Coastal Warm palete.
Koristila sam tuš Deborah Ultraliner.
Maskara je Max Factor 2000 calorie.



Na donji kapak je uz rub trepavica korišteno brončano sjenilo broj 1 iz Sleek Storm palete te odmah do njega zeleno iz Sleek Acid palete tako da mi se i boje na donjem kapku stope s bojama na gornjem kapku :)
Na donjem kapku prema unutarnjem kutu oka sam na ovo zeleno sjenilo dodala malo Essence olovke za oči 20 scream green.  *Slika preuzeta s interneta:

 
Ispod obrva sam stavila malo bijelog mat sjenila da naglasim oblik obrva.

Na licu kao rumenilo su Avon kuglice za lice,za brončani ten :)
Na kraju na cijelo lice stavim fiksator Essence All about mat.


Usne sam obrubila S-he olovkom za usne 02 (nude boja,svijetla boja breskve ) .
Na usnama sam radila ombre efekt tj prema van sam stavila ruž Max Factor 831 Intensely Coral,a unutar usana je ruž Beauty uk Son Of a Peach.
Kada vam se svjetliji ruž nalazi po sredini ili prema unutarnjem dijelu usana dobijete izgled punijih usana.
Na kraju sam na usne stavila Golden Rose Extreme Lip Plumper.
Lip Plumper definitivno je dobar kada želite naglasiti usne i želite da izgledaju punije,da ne kažem ''sočnije'' :))
Međutim ovaj Golden Rose plumper je malo ljepljiv te ako vam to smeta onda nemojte uzimati ,ali nije ljepljiv u takvoj mjeri da jedva možete pričati :D 
U svakom slučaju mi taj efekt sjaja i punoće traje duže s lip plumperom nego sa sjajilom izuzev Lancome Juicy Tubes sjajila koji su mi savršeni.

Neznam koliko se vidi taj ombre na mojim usnama,nije u nekoj drastičnoj mjeri niti je velika razlika među bojama ali mislim da se vidi da je po sredini usana svijetlija boja (Beauty Uk ) a na vanjskom dijelu ''tamnija'' boja ( Max Factor ).

Evo par lijepih primjera ombre-a na usnama koje sam našla na pinterestu :


 




Vauu,a šta reći nego lijepo i točka:)
Da li se vi igrate ovim efektom?Kombinirate li ruževe općenito ?

Have a nice day! ;) :))


 

Nema komentara:

Objavi komentar